Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Menu

Zwroty i reklamacje

 §4 Regulaminu. Zmiana zamówienia lub anulowanie zamówienia przez Klienta.

  1. Klient ma możliwość zmiany lub anulacji zamówienia w przypadku, gdy zamówienie nie uzyskało jeszcze statusu w realizacji i Klient nie wgrał plików.
  2. Zmian lub anulowania zamówienia Klient dokonuje poprzez odpowiednią zakładkę na Platformie sprzedażowej.
  3. Zwrot środków pieniężnych za opłacone zamówienie zostanie zwrócona Klientowi w ciągu 14 dni od dnia wycofania zamówienia. Za datę zwrotu uważa się dzień zlecenia przelewu przez Spółkę w systemie bankowym. Zwrot środków zostanie pomniejszonych o koszty administracyjne wynikające z czynności, jakie drukarnia musi wykonać, aby anulować rozpoczęty proces realizacji zlecenia

    - koszty administracyjne wynoszą 39 zł brutto

    Na koszty administracyjne składają sie:

    - zapłacona prowizja za obsługę płatności,
    - koszta księgowości
    - koszt obsługi zamówienia.

    W przypadku, gdy kwota za zakupy jest mniejsza niż kwota za zakupy, nie pobieramy dopłat.


§7 Regulaminu. Reklamacje.

  1. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz dostarczenie reklamowanego zamówienia na adres Spółki, na koszt zamawiającego. Koszt poniesiony przez Klienta z tytułu przesyłki zostanie zwrócony Klientowi przez Spółkę w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji do wysokości opłaty poniesionej przez Klienta podczas zakupu towaru. W przypadku nie uznania przez Spółkę reklamacji towaru może on zostać odesłany do Klienta na jego Koszt.
  2. Termin zgłoszenia reklamacji wynosi 7 dni od daty doręczenia zamówienia Klientowi.
  3. Spółka rozpozna reklamację w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia przez Klienta. 
  4. Reklamacje przyjmowane są w Dni Robocze do godziny 15.00. Te, które wpłyną w danym dniu po tej godzinie, będą uznawane za złożone w kolejnym Dniu Roboczym.
  5. W przypadku, gdy reklamacja okaże się uzasadniona, Klient w pierwszej kolejności może domagać się wymiany wadliwego zamówienia na wolne od wad albo usunięcia wady. Dopiero wtedy, gdy wymiana wadliwego zamówienia na wolne od wad albo usunięcie wady okaże się niemożliwe albo będzie wiązało się dla Spółki z nadmiernymi kosztami, Klient będzie mógł domagać się obniżenia ceny albo odstąpić od umowy.   
  6. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość zamówienia z wadą pozostaje do wartości zamówienia bez wady.
  7. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  8. W przypadku, gdy reklamacja okaże się nieuzasadniona, kosztami powstałymi z tytułu dostarczenia reklamowanego zamówienia na adres Spółki i jego ponownej wysyłki do Klienta zostanie obciążony Klient.
  9. Z uwagi na specyfikację maszyn produkcyjnych oraz procesu druku dopuszczalne są następujące odchylenia:       a. przy krojeniu arkusza na pojedyncze użytki: tolerancja do 2 mm,       b. przy falcowaniu i bigowaniu (odchylenie złamu od nominalnej linii jego usytuowania): tolerancja do 2 mm,       c. przy perforacji (odchylenie wykonanej perforacji od nominalnego miejsca jej usytuowania): do 2 mm,       d. przy pasowaniu kolorów kolejno po sobie nadrukowywanych: tolerancja do 1 mm,       e. różnice ilościowe i jakościowe zamówienia: nieprzekraczające + / - 5% zamówienia,       f. przy lakierowaniu UV wybiórczym - pasowanie rysunku i warstwy lakieru: tolerancja do 1 mm.
  10. Spółka dokłada wszelkich starań, aby w jak największym stopniu wiernie odwzorować kolory zawarte w projektach dostarczonych przez Klienta. Ze względu na to, iż w procesie druku wykorzystywanych jest wiele maszyn drukujących, pomiędzy którymi istnieją różnice w odwzorowaniu niektórych kolorów, to przy druku tego samego projektu na różnych maszynach mogą wystąpić nieznaczne różnice kolorystyczne. Taka sytuacja może zaistnieć przy wznawianiu projektu do druku. Różnice te nie mogą być podstawą do reklamacji Produktów dostarczonych przez Spółkę.

§8. Dane osobowe.

  1. Zakładając Konto Klienta, Klient wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie Spółki oraz na ich przetwarzanie dla celów założenia, aktywacji i administrowania Kontem Klienta, a także realizacji zamówień. Zgoda obejmuje udostępnianie danych osobowych partnerom handlowym Spółki w celu administrowania Kontem Klienta i realizacji zamówień. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia założenie, aktywację i administrowanie Kontem Klienta, a także realizację zamówień. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych, a także za podanie danych osobowych, do których przetwarzania nie był uprawniony.
  2. Administratorem danych osobowych, w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r., jest QBOX OPAKOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    NIP 7831892186 KRS 0001070701 UL. KUKUCZKI 54, 97-500 RADOMSKO Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
  3. W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowych zgód, jego dane osobowe będą przetwarzane przez Spółkę lub partnerów handlowych Spółki, w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach udostępnionych przez Spółkę lub przez jej partnerów.  
  4. Klient ma prawo wglądu do danych osobowych, ich uzupełnienia, uaktualnienia i sprostowania, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania oraz żądania ich usunięcia.